My Cottage

donderdag 26 februari 2009

Metamorfose


Het heeft even geduurd, maar ik ben er weer.

Maar ik ben wel heel erg druk geweest... vooral met denken, me laten inspireren...

eigenlijk gek laten maken. Door de fantastische blogs en pimps van Picasa.


Ons oude huis was ingericht in country style, veel hout, veel bloemetjesbehang, geruite gordijnen, kortom druk maar reuze gezellig en warm.

Toen we dit huis kochten wilden we het over een andere boeg gooien, maar ik heb nu spijt als haren op m'n hoofd.


Maar nu is het dan eindelijk zover, we gaan metamorfosen!

Met de keuken ben ik al begonnen... rozengordijnen (foto's volgen) en zo ga ik kamer voor kamer. Ik hoop een beetje op jullie steun, hulp en tips.

Bij een metamorfose hoort natuurlijk wel een 'voor' en een 'na'. Dus die foto's gaan volgen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.