My Cottage

woensdag 4 maart 2009

Kriebels

Ik heb kriebels. Het weer is hier heerlijk vandaag. Als ik naar buiten kijk kan ik zo verlangen naar het voorjaar, de zomer.




Lekker buiten zijn, in de tuin wroeten, heerlijk achterover in de tuin een boek lezen, woon- en patroonbladen doorsnuffelen, handwerken buiten in m'n luie stoel, met de hond rollebollen over het gras, in en om het huis op blote voeten lopen, heel lang buiten blijven totdat je de rillingen krijgt en je naar binnen móet, met de hele familie om de grote tafel buiten, barbequen, horen hoe de vogels in het bos achter het huis zingen, met de kinderen in het zwembad, door de tuin lopen en elke dag zien hoe alles weer een beetje is gegroeid, op zondagochtend in badjas een kopje koffie op het terras, de konijntjes die hier vrij door de tuin lopen zien dartelen (die komen echt heel dichtbij!), heerlijk uitgebreid ontbijten buiten met z'n allen, oow en nog zoveel meer.

Pff, wat ga ik het druk krijgen deze zomer.

Ik ga alvast es beginnen, de tuin in en genieten.
Ben weg hoor.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Helga.
    Leuk dat je en kijkje kwam nemen om mijn blog en dan k voor je compliment.
    Jij wil graag van mij hoekjes leren maken.. ik ben best wel jaloers op je bed en breakfast dat is een droom die ik graag nog eens een keertje waar wil maken.. maar wie weet.. later als ik groot ben misschien...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is lief. Sja, zo heeft een ieder wel wat he, besef ik nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Helga lief,zou zo langs komen alleen al om te kijken of je huis echt zo mooi is als op de foto vindt t n plaatje.Moet ook zo lachen om je huismagner-schap.Denk dat ik die term ook maar aanneem.Wij gaan morgen naar Dusseldorf volgens mij is dat aardig bij jou uit de buurt?
    Als dat niet zo is en we gaan de volgende keer weer op inkoop logeren we bij jullie in de B&B
    Afgesproken?veel succes met je mooie tuin,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.