My Cottage

woensdag 13 oktober 2010

Mijn fantasie

Het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst echt 'blogde' (of is het blogte?).
Druk, druk, altijd druk. Waarmee? Met van alles en nog wat. Zoveel ideeën in mijn hoofd, en altijd op zoek naar tijd om ze allemaal uit te voeren.

Dat internet is waarschijnlijk ook helemaal niet zo'n goed medium voor mij, geen gezond althans. Zoveel inspiratie dat teweeg brengt en dan samen met mijn fantasie; dat knalt gewoon aan alle kanten.
Ik zou natuurlijk wat kunnen minderen.
Maar dan zou ik ook alle bladen en tijdschriften mijn huis uit moeten doen. En dan ook nog eens m'n ogen moeten sluiten als ik buiten kom.
Lijkt me allemaal geen goed idee. Ik ben wie ik ben en doe wat ik doe.
En dat hou ik graag zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.